Det uperfekte eksteriøret som slår beina under alle glansete interiørmagasiner. Fotografen har fanget at det både et sted hvor et er hyggelig å være, samtidig som er det litt uorden på en koselig måte. I selve komposisjon ville jeg ha tatt vekk de rørene på siden. Hils Aslak, Tom, Anna og Hanne.