Vi leser et liv mellom de to bildene!
Alle kjenner vi klassebildet enten det er fra langt tilbake i tid, eller nå. Vi identifiserer oss med at det handler om en person på bildet. Den personen har nå gått bort, er slik det leses når de to fotoene står sammen i et Diptyk.
Klassebildet er klassisk og fra en tid tilbake siden det er i sort hvit og med klær fra en annen epoke. På det andre bilde ser vi en seng og noen bilder på veggen. Det gir en trist følelse av ensomhet, tap og sorg.
Fotografiet av rommet med sengen skaper denne følelsen.
En fortelling vakkert og sorgfult levert.