Fin oppdeling av bildeflaten. Kryssende linjer/skygger gjør at personen oppleveves enda mindre enn den er. Gjør seg veldig bra i et grafisk s/h uttrykk.
Fin oppdeling av bildeflaten. Kryssende linjer/skygger gjør at personen oppleveves enda mindre enn den er. Gjør seg veldig bra i et grafisk s/h uttrykk.
En situasjon mange kan føle seg, liten brikke mot det store Systemet. Bildet griper en i sjela og det monokrome uttrykket hindrer fargedistraksjon - ikke det at slike rom for ofte en fylt med livlige farger, kanskje bortsett fra i juletider?
En situasjon mange kan føle seg, liten brikke mot det store Systemet. Bildet griper en i sjela og det monokrome uttrykket hindrer fargedistraksjon - ikke det at slike rom for ofte en fylt med livlige farger, kanskje bortsett fra i juletider?
Igjen et typisk bilde for tematikken. Horisonten leder blikket inn til den ensomme der ute i sanddynene. Bildet blir hakket mer spennende ved at fotografen har fått med en forgrunn og noen spor som gir bilde en ekstra dybde.
Igjen et typisk bilde for tematikken. Horisonten leder blikket inn til den ensomme der ute i sanddynene. Bildet blir hakket mer spennende ved at fotografen har fått med en forgrunn og noen spor som gir bilde en ekstra dybde.
Ikke umiddelbart innenfor tematikken, her må en tenke seg denne liggende i en uendelig stor ørkensand. Flott fanget og sentrering gir bildet en uhyggelig ro.
Ikke umiddelbart innenfor tematikken, her må en tenke seg denne liggende i en uendelig stor ørkensand. Flott fanget og sentrering gir bildet en uhyggelig ro.
Her er det kirkebygget som blir som en mygg blandt høyreiste glassfasader! Spennende komposisjon med mye detaljer gjemt i skygge. Skyskraperne er omgjort til linjer som strekker seg mot himmelen. Format understreker kontrasten.
Her er det kirkebygget som blir som en mygg blandt høyreiste glassfasader! Spennende komposisjon med mye detaljer gjemt i skygge. Skyskraperne er omgjort til linjer som strekker seg mot himmelen. Format understreker kontrasten.