Et dramatisk og stemningsfullt bilde med veldig sterk komposisjon. Dessverre trekker de mange sensorflekkene vurderingen ned. Om fotografen fjerner de så kan det være et flott bilde på veggen.
Også en herlig situasjon av en arbeider som ikke arbeider, og som kanskje drømmer om alt det vakre. Fin innrammin her også. Vurderte også om dette bildet skulle fått en andreplass.