Vakkert bilde med en fin og harmonisk komposisjon. I tillegg til å fange lyset på en flott måte, klarer det også å formidle den fuktigheten og lukten som vi opplever på tåkete morgen. Jeg kjente at jeg, gjennom kun det visuelle, kunne føle disse sensasjonene fysisk på kroppen. Dette har noe å gjøre med hvordan tåkedampen fremheves av den mørke bakgrunnen, og hvordan man ser fuktigheten reflekteres i gresstråene. Kontrasten mellom den myke røyken og det skarpe lyset i de spisse forgrunnsformene gjør at alle sanser forsterkes, og man kan virkelig berøre de ulike elementene i bildet med øynene. Jeg liker også at fargene er beholdt forholdsvis rolige, at de ikke er oversaturerte eller overredigerte.