Dette verket valgte jeg som 2. plass. Jeg synes at bildene er preget at et cinematisk uttrykk og har en sterk narrativ, men veldig åpent hvor betrakteren kan fantasere og forestille seg sin egen historie. Triptypisk løst på en elegant måte.
-En fin kontrast mellom stein og blomst. Og kontrasten mellom gul og brun, lys og mørk. - Blomsten symboliserer livet og ansiktet smiler. - Et bra postkortmotiv.
Mystisk uskarpehet og avstand løfter et enkelt motiv til ikonisk status og skaper en stemning som gir dette fotografi en eim av minnebilde og vag erindring.