Flere av bildene i denne runden er mer eller mindre rene avfotograferinger av vegger. Da ligger fotografens bidrag i utsnitt, komposisjon og fargebruk. Det må stemme, slik som her.
Det er klart, våren kommer. Skruene trenger litt pleie og den første turen kan snart starte. Jeg ville ha tatt bildet i svart/hvitt, da får du chromen litt bedre frem. Ellers liker jeg hvordan synet blir styrt fra venstre (nederst) til midten. Minner meg om det gyldne snitt.
Nyddelig komposisjon og fin sorthvitt i bildet. Måten bildet er tatt på gir en dramtisk følelse. Men stengselen i bildet er ikke 100?det er tydelig at her kan man komme seg forbi gjerdet.