Et flott, tonalt sorthvittbilde med fine gråtonenyanser i "full" palett fra dypt sort til det lyse hvite. Litt sånn Ansel Adams. Skyformasjonene minner om en tornado, men siden det ikke er en tornado blir det samtidig et litt rart bilde også.
Ingen god dag for å hoppe fra stupebrettet. Bølgene som vasker oppover svaberget viser at det er mye vind og vær, selv om det gir inntrykk av å være sommer. Et bilde som passer godt til temaet.