Foreldra lurer på om det blir ein vellukka julemiddag med sprø svor og guten studerar på om han han får den julegava han ynskjer seg - blir det ei god jul?
Dette har du bra sett og minner meg til den nederlandske kunsteren M.C. Escher. Lurer litt på hvor dette er, kanskje her i Oslo? En herlig fin vårdag. Jeg ville gjerne vært med på denne turen, ser koselig ut. Er dette Drammen?