Nydelig komponert og flott tonalitet. Midtplasseringen av skiløperen i høyden fungerer. Muligens hadde en maskering av halve nedre snøflate gjøre at bildet blir enda strammere i komposisjon og dynamikk.
Nok en variant av lite menneske i store omgivelser, og det funker jo veldig ofte fint med kveldens tema, da. Dette bildet har en fin symmetrisk kvalitet som underbygges av at personen nederst er plassert midt i bildet.
Er dette bildet beskåret på sidene? I såfall kanskje det med fordel kunne beholdes slik det var? Jeg stiller spørsmålet fordi omgivelsene er så spennende, med nydelig struktur, toneomfang og lys - så kanskje pesronene med fordel kunne ta en noe mindre del av bildeflaten? Dette er smak og behag osv, men et innspill bare. Men uansett fint....
Som en rakett krysser skyene himmelen. Spennende! Godt komponert! Et spørsmål fotografen kan stille seg er om en horisontal speiling hadde forsterket bilde. Da ville raketten flyr mot høyre og ut i verden (ikke tilbake slik det virker nå).
Jeg vet ikke hva dette er, det trenger jeg heller ikke å vite, men det gir assosiasjoner til arkitektur. Et bilde jeg kan se lenge på. Fine, grafiske former og delikate farger.