At dette er et fint bilde skyldes vel like mye motivet i seg selv som fotografen, men bruken av vidvinkel tilfører i hvert fall noe utover det motivet "bjudar på" i seg selv.
Bildet fylles av mangel på konkret motiv, men med en spennende følelse av bevegelse, der vi ikke behøver å kjenne igjen alt men kan bare la oss fascinere av hva vi ser på.
Her er det så mye som skjer i ett og samme bilde, at man nesten kunne tenke seg at dette var laga av KI med følgende prompts: ""mangfoldig museumsopplevelse" Av de 21 menneskene på dette bildet, er det to som ser på det som stilles ut. Om dette ikke er KI, så er det godt observert av fotografen.