Torsdag 28. mai flytter vi ut av lokalet i Nydalen og inn i Frivillighetens hus i Kristian Kroghs gt. 10. I den forbindelse trenger vi hjelp til å flytte alt vi har stående i printerrommet. Vi har leid bil og møtes i Nydalen kl. 12.00.
Har du mulighet til å hjelpe til, så meld fra til leder@oslokameraklubb.no