Takket være åtte velvillige medlemmer som stilte opp til flyttesjau fikk vi flyttet alle klubbens eiendeler til Frivillighetens hus i Christian Krohgs gate 10. Høstens klubbmøter blir i et stort og lyst møterom samme sted.
Etter flyttingen gjensto jobben med å pakke ut av kassene og få alt på plass. Nå har Leif Egil og Vebjørn innredet klubbens nye printerrom, så til høsten er det igjen mulig å printe ut bilder før klubbmøtene på mandager.
Stor takk til alle som har bidratt i arbeidet med flyttingen på ulike måter!
